LTU

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA SEMUA PEMBACA BLOG LTU...MUSIM QURBAN BERMULA..SILA SINGGAH KE LADANG TERNAKAN ULU YAM UNTUK MELIHAT SENDIRI TERNAKAN KAMI ATAU HUBUNGI 0192195589 Puan Zaitun OR En Sidek 012-3770445

FIKIR-FIKIRKAN

EMAIL PALSU.HARAP KITA TIDAK TERPEDAYA.DISAHKAN OLEH Dr Ali Mahmood UKM,Baca Komen beliau.TERIMA KASIH BANYAK BANYAK DR ALI MAHMOOD .SEMOGA ALLAH MEMBERI RAHMAT DAN KEBERKATAN PADA DR.Semoga DR boleh menjadi guru saya dan rakan rakan.


Assalamualaikum...
Mesti korang tkejut kan..neway, just bace dulu n evaluate it later...Allah
sahaja yang tahu kebenarannya.Bukti kebenaran Al Quran. Fenomena ini telah
disebut dalam Quran 1400 tahun dahulu dan 1999/2000 tahun gambar itu diambil
oleh NASA.]


a) Mengikut hadith umat Rasulullah akan hidup selama 1500 tahun... sekarang
sudah 1439 =426 + 13 tahun hijrah...daripada ini kita ketahui kita akan
bertahan dalam masa 61 tahun lagi..Jikalau ini benar, bumi akan kiamat
pada tahun 2066


b) Saintis telah menjumpai sebuah planet yang lebih kecil daripada bumi
yang menghala ke bumi.. Ia telah dianggarkan bahawa planet itu akan
melanggar bumi pada tahun 2014. Amerika akan cuba untuk menukarkan orbitnya
dengan menembaknya dengan sebuah roket... Dan saintis juga telah
menjumpai sebuah planet yang juga akan menghentam bumi... Ia dianggarkan akan
melanggar bumi dalam masa 60 tahun lagi.. Dan planet ini lebih besar
daripada bumi... Jikalau ini benar, dunia akan musnah pada tahun 2065....


c) Dan dikatakan kuasa Israel akan mencapai puncaknya pada tahun 2007...
Dan kuasanya akan jatuh semula dalam 14 tahun, iaitu tahun 2022, disebabkan
oleh penurunan semula Nabi Isa... . Dan hadith mengatakan bahawa Nabi Isa hanya
akan hidup selama 40 tahun dan dunia akan kiamat pada hari Nabi Isa wafat..
Jikalau ini benar dunia akan kiamat pada tahun 2062... Dianggarkan Bumi Akan
Kiamat Antara Tahun 2062-2066 Wallahu'alam...


Semua ini telah dikaji... Dan yang dipercayai paling tepat ialah hadith
yang mengatakan bahawa umat Rasulullah akan bertahan selama 1500 tahun... Kita
telah berada di bumi ini selama 1439 tahun... Cubalah anda kirakan sendiri...


Beribadatlah wahai umat Islam sekalian... Ini adalah antara
berpuluh-puluh artikel di internet yg seperti ini. Dan jangan tunggu artikel
seperti ini dikeluarkan baru kita nak buat amal. Benda ni dah diajar sejak
kita kecil lagi. Kiamat pasti tiba. hanya orang yang leka dengan dunia shj
yang akan rugi. berhibur tidak salah tapi jangan lupa apa yang disuruh oleh
Allah. Patuhi suruhan Allah dan tinggalkan yang mungkar. dan korang
jangan risaula..aman dunia akhirat..sama-sama kita doakan
kesejahteraan untuk semua umat Islam.


P/s : mmmm kalu rajin pass la kat kawan2 korang erk.. sian kawan2 korang
kalu tak tau ni...Wallahua'lam..(ni pun aku copy dr org..tak salah kalu ilmu
disebarluaskan..kan?

KIRIMAN : KAK WAN FARIDAH

Read more...

About This Blog

Blog Ladang Ulu Yam dibina sejak 2007
Sila hubungi uluyamfarm@gmail.com
019 2195589 or 012-3770445

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP